Vries, J.H. de Bont

Aangeboden: Vries, J.H. de Bont Prijs: Zie omschrijving

Het volgende Boek



Vries, J.H. de
Bont

€ 4,25


Dishoeck, van
Ingebonden
1962


U kunt bieden via marktplaats
op biedingen onder de prijs, die staat bij de adverentie of bij bieden wordt niet gereageerd

de eventuele porto kosten en risico's van het versturen zijn voor de koper

voor meer info over het boek (staat, druk etc) kunt u me altijd mailen


IDEE: om uw porto kosten te drukken kijk ook eens bij mijn andere advertenties
of mail me wat u zoekt

!!!!!!!!!!!!!! Kunt u mij helpen aan 1 of meer van de volgende boeken !!!!!!!!!!!!!


UCEE (Ulrich Cromhof) (Detectives afspelend in Nederlands Indië)

1) De schoonste triomf van den Indo-detective 1924
2) De schrik der Don Juans 1925
3) Het spookhuis van Tandjong-Priok 1925
4) De rode gerbera 1925
5) De moordende hand 1926
6) Gantang. De geesel van Batavia. Een Indisch Rooversverhaal 1932

Gezocht, de engels-talige S-F of Fantasy serie GOR:
geschreven door John Norman &
de boeken van: Elizabeth Moon

de volgende boeken van Arie v/d Lugt:
de Boeken van Harry Pit & Frank Distel (gebonden)

Ook zoek ik alles van & over : Doctor Who, Torchwood, K9 & Sarah Jane
In alle talen Engels, Nederlands, Frans enz (geen CD's, video's of action figures)

Kinderboeken (pockets) & strips Engels, Spaans of Frans

Boeken van Saville in het Engels & Nederlands, zijn ook zeer welkom

Eveneens zoek ik Engels-talige Westerns (pockets)

mocht u 1 over meerdere boeken (in goede staat) hebben
dan wil ik die graag van u overnemen (indien de prijs redelijk is)
of ruilen voor de boeken die u eventueel zoek

alvast bedankt voor de moeite
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Modeboeken